Hírek : LEGO: Interjú, képek, teaser és demo |
LEGO: Interjú, képek, teaser és demo
Etti 2011.11.03. 17:28

November 18-án jelenik meg a „LEGO Harry Potter: Years 5-7” videójáték. A közelgő dátum végett a „Digital Spy” úgy gondolta, eljött az idő, hogy kifaggassa a legújabb alkotásról Arthur Parsonst, a játék kreatív vezetőjét.
Az interjúban szó esett arról, hogy a folytatás komorabb lesz elődjéhez képest, viszont továbbra is tele lesz humorral és izgalommal. A számos új karakter és varázsige mellett a még nagyobb játékterületnek is örülhetünk, hiszen most már nem csak a Roxfortot fedezhetjük fel, hanem akár Roxmortsot és Londont is.
A teljes cikket elolvashatjátok itt, ha a részleges fordítás érdekelne, a továbbra kattintva találjátok meg.
Az interjú mellett újabb screenshotok is napvilágot láttak, amelyeket ide klikkelve nézhettek meg.
Halloween alkalmából pedig egy új teaser trailert is megtekinthettek itt.
És még mindig nem ért véget a hír, ugyanis már letölthető a játék demo verziója, amelyben a trióval tudtok játszani, mialatt épp Xenophilius Lovegoodhoz tartanak.
A videójáték beszerezhető lesz PC, PS3, Xbox360, PSP, Wii és 3DS verzióban is.
DIGITAL SPY INTERJÚ ARTHUR PARSONSSZAL
Digital Spy: Melyek voltak azok a dolgok, amelyeket mindenképpen javítani, fejleszteni akartak a „LEGO Harry Potter: Years 1-4” videójáték utódjában?”
Arthur Parsons (a játék kreatív vezetője): "Az első LEGO játékot egy teljesen más irányba vittük el, mert azt akartuk, hogy a játékos tapasztalja meg, milyen a Roxfortban varázslónak lenni. Éppolyan könnyű és vidám volt, mint az első néhány film.
Ezzel szemben már a „Years 5-7”-nél szemmel látható a változás, hiszen sötét idők járnak. Már nem arról szól, hogyan tanuld meg a mágia alapjait, és hogy eljátszogass vele. Sokkal több szórakozást nyújt, hiszen új varázsigéket sajátíthatsz el, amelyek azért is fontosak, mert csak így tudod felvenni a harcot Voldemort haderejével.
Persze a játék továbbra is vicces és izgalmas, mindig történik valami váratlan, amire egyáltalán nem számítasz, de tudjuk, mindenhol ott lapul a veszély… Hihetetlenül jól szórakoztunk, miközben beletettük az univerzumba mindazt, amit már az első játékkal megalkottunk. Ennek megfelelően felfrissítettük a funkciókat, számos új varázsigét és karaktert tettünk bele, így nem csoda, hogy az egésznek a hangulata és az érzete teljesen megváltozott.”
Digital Spy: "A 'LEGO Harry Potter: Years 1-4' rendelkezett az összes LEGO játék közül a legnagyobb játékvilággal, nevesebben a Roxforttal. Vissza fog térni ez a helyszín, és ha igen, módosított formában?”
Parsons: "Amit ezzel a játékkal csináltunk, az az, hogy kiszélesítettük. Az elsőben a Roxfort falain belül bóklásztunk, felfedezhettük minden zeg-zugát, és nem csak a már ismert utakon járhattunk. Vissza lehetett térni a tanítási órák helyszíneire, a sztori egyes eseményeihez, vagy csak szimplán el lehetett bohóckodni.
Mindezt megtartottuk, mert úgy véltük, hogy egy nagyon szilárd pluszpontja a játéknak. De ahelyett, hogy csak egyszerűen átvettük volna, továbbfejlesztettük ezt az egészet. Bátran el lehet hagyni a Roxfort területét, el lehet menni a roxmortsi állomásra, elutazhatsz akár a King’s Crossra a Roxfort Expresszel, amit szintén fel tudsz fedezni, és még akár Londont is bejárhatod.
Mindent összekötöttünk, így nem csak a Roxfortot, hanem most már az egész Harry Potter univerzumot be lehet barangolni, és fel lehet fedezni.
Ott van Roxmorts a Szárnyas Vadkannal együtt, ott van az egész erdő, mint bejárható terület, ami a Halál ereklyéi 1-ben teljességgel a Roxforton kívül található.
Egyszóval egy még nagyobb játékvilágot hoztunk létre, ami még mindig tele van interakciókkal, szórakozással, a történet fontos eseményeivel, amit a fanatikus rajongók is észre fognak venni. És ami a legfontosabb volt, az az, hogy fel tudtuk javítani és előbbre tudtuk vinni a játékot.”
Digital Spy: "A hetedik könyv nagyrészt a Roxforton kívül játszódik. Ez akkor azt jelenti, hogy a cselekmény meglehetősen lineáris lesz, és a szereplők menekülésben lesznek?”
Parsons: "Nem. Ezt gondolná az ember, de amikor Harry, Ron és Hermione (illetve, amikor Ron is velük van) menekülésben van, a helyszín az erdő, és a sátor a kempingezésük során folyamatosan mozgásban van, hogy követni tudjuk őket.
Ha mondjuk, elővesszük a sátorban a Tekergők Térképét, és visszamegyünk a Roxfortba, akkor ott Seamus-szel, Neville-lel és Ginnyvel tudunk játszani. Így bármikor a Roxfortban találhatjuk magunkat, és elindulhatunk egy felfedezőútra. Nem lineárisan haladunk, mert össze-vissza ugrálhatunk, hogy kutakodhassunk. De az gondolom világos, hogy a Roxfortban nem Harryként, Ronként vagy Hermioneként tehetjük ezt meg.
Digital Spy: "Ez a rövid ideig tartó visszatérés a Roxfortba azt jelenti, hogy új célok lesznek?”
Parsons: "Hát persze. A Roxfortban számos új dologgal lehet találkozni, és mivel a szabad játék során (egészen a végéig) fel lehet oldani karaktereket, ennek megfelelően új dolgokat lehet elérni, felfedezni és persze élvezni. Nincs egy olyan hely sem, ahol ne lennének interakciók. Mindenhol akad valami, amit meg lehet csinálni.”
SAJÁT FORDÍTÁS!
|